טלפון: 09-8908892 • נייד: 054-5251717

מאמנת אישית לחיים

מאמנת אישית לחיים

מאמנת אישית לחיים – ניסיון רב בתחום

מאמנת אישית לחיים מסייעת לאנשים אשר חשים שהם תקועים בתחום מסוים בחייהם. היא מטפלת בשיטות שונות ובין היתר באמצעות טיפולי nlp, דמיון מודרך ועוד. כל טיפול הוא, למעשה, סוג של הנחיה המכוונת את המטופל לגילוי עוצמות הקיימות בו ולשדרוג מיומנויות קיימות ושינוי דפוסי חשיבה מעכבים. האימון האישי מתאים לשני המינים בגילאים שונים. שני קדמי צוקרמן עוסקת בתחום כבר שנים ותוכל לסייע.

מאמנת אישית לחיים – מסורה ומוכשרת

מאמנת אישית לחיים הינה מסורה ומוכשרת ומכירה את הנושא לעומק. היא יודעת להקשיב, להפנים, לזהות את הנקודות החשובות, למקד את השינוי ולספק את הכלים להשגת המטרה. מגיעים אליה אנשים שהיו רוצים ליצור שינוי בתחום מסוים בחייהם, להתקדם בעבודה ובקריירה, לתקשר היטב במשפחה ובחברה ועוד. הטיפול מוגדר כהנחיה ואינו בא לתקן אלא להשתמש בכוחות פנימיים קיימים. טיפול nlp ייחודי מבוסס על גישת חופש הבחירה. היא אומרת כי יש מציאות חיצונית עם עובדות קיימות, ובמקביל, לכל אחד קיימת מציאות פנימית שהיא ההתייחסות והתגובה לעובדות אלו. המאמנת מלמדת טכניקות חדשות וכלים המבוססים על עבודה יעילה עם תת המודע. בנוסף מקפידה על תרגול המטופל בתקשורת בין אישית. כל אלו מנוצלים להגדלת המודעות והביטחון העצמיים ומביאים לשליטה טובה יותר בחיי המונחה. וכדומה.

תהליך מסודר

התהליך פונה רבות אל התת מודע ומטרתו ללמוד אסטרטגיות חשיבה יעילות יותר. תת המודע הוא האחראי האמיתי להתנהגויות, התחושות והתוצאות שלנו בחיים ולכן עד כמה הגיוני שכאשר נדע כיצד לעבוד ולתקשר איתו בצורה יעילה יתרחש שינוי מיידי. כאן הופכים התהליכים לקלים ופשוטים, המניבים תוצאות הנשמרות לאורך זמן. המפגש הינו אישי וחד פעמי כאשר המאמנת משתמשת באלמנטים שונים כמו שיחות, תרגולים וכדומה.

מרכז בעל ניסיון בתחום

שני קדמי צוקרמן מתמחה בתחום כבר שנים, ומנחה יחד עם אביה יוסי קדמי במרכז אותו הוא ייסד לפני למעלה מ-25 שנים. במרכז קיימים מבחר קורסים והרצאות. שני קדמי צוקרמן הינה בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהשתלמויות, קורסים והתמחויות בתחום וממתן שירות מעולה ללקוחות רבים לאורך זמן. היא תשמח לסייע במידת האפשר.

קורס הסמכה 3#

NLP Trainer

עשרה ימי לימוד וחוויה מלאים ועוד שלושה ימי מבחני הסמכה.

בקורס חושף יוסי קדמי את כל הסודות להעצמת הכריזמה האישית, איך לסחוף קהל וליצירת קורס אידיאלי, תוך שימוש בתהליכי NLP מתקדמים.

תנאי קבלה:

בוגרי קורס NLP Practitioner
וקורס NLP Master